2017年1月4日 星期三

化妝掃清潔及保養



放假嘅活動就喺洗掃。無論咩質量GE化妝用具,如果唔乾淨,妝掃嘅壽命除左會被拆壽,個妆出黎GE效果都會大打折扣。試想想枝掃卡粉上到一忽忽,個心真係離一離。

之前,我自己平均半個月用洗掃水或皂清潔自私用GE化妝掃。化妝師化其他人,就要每次用完都要洗~我化人個套都會次次用完就洗。洗掃水價錢由HKD12-400都有交易。~~相信好多SISTER都會用到洗掃水,方便又快捷~~小洗就每次用完枝掃,噴小小Daily Brush Cleanser係掃,再用紙巾到輕擦。大洗就浸洗掃水,過水、風乾。不過,洗掃水唔多唔少都會有機會包含酒精成份及化學物,相對未能最有效保持妝掃嘅壽命~~












而另外一種,就係利用洗頭水同護髮素清潔,再用毛巾印乾,平放毛巾上風乾。但如果想延長化妝掃嘅壽命,喺需要多D心力。我洗自己個頭都無噤好心機。最好當然係每次用完都即刻洗,避免滋生菌,上面又化妝品,又油脂。耐左d粉仲好易食左入支掃,到時洗都洗唔甩就悲哀了!





TIPS:

1) 將化妝掃平放毛巾上,有助風乾
2) 切忌將化妝掃放係烈日下同陽光玩遊戲,佢會甩毛GA >< OMG
3) 風筒吹都易折壽甩毛
4) 我好明,我都係懶鬼。真係逼不得已,唯有交替洗頭水同洗掃水清潔

Please Follow Lollipop Make Up Dairy!!

沒有留言:

張貼留言